nytt år, ny början

 
Det är ett nytt år, vilket betyder nya upplevelser och nya framgångar. Nu lämnar vi 2012 med allt som det innehöll, både bra och mindre bra saker. Men så kommer det alltid att vara. Jag har vuxit som person, mycket pågrund utav flytten, skolan och jag har träffat nya fina människor som jag hoppas kommer finnas kvar länge. 2012 visar verkligen hur mycket som kan förändras i livet på så kort tid. Jag kollar nu frammåt mot det nya året och hoppas verkligen att det kommer bli bra, det ska bli bra.
01-01-13 ''It is the first blank page of a 365 page book. Write a good one.''

Kommentarer

Johanna

2013-01-02 - 11:32:02
Sv: Tack, jag tyckte att de nyårslöftena kunde tyckas lämpliga, inte allt för svåra men även något jag måste anstränga mig för. Önskar dig ett bra år!
Vacker text i inlägget förresten, underbart skrivet. Man måste ju ta med det man lärde sig under 2012 till 2013 som du sade, det är viktigt. Citatet var också underbart, har du kommit på det själv?

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus